sâmbătă, 6 februarie 2010

Când tu spui… Dumnezeu spune…

Când tu spui…

… nu pot rezolva asta…

Dumnezeu spune…

… îţi voi călăuzi paşii! Proverbe 3:5,6

Când tu spui…

… este imposibil…

Dumnezeu spune…

… toate-s posibile! Luca 18:27

Când tu spui…

… mă simt singur…

Dumnezeu spune…

… cu nici un chip nu te voi părăsi! Evrei 13:5

Când tu spui…

… n-o pot face….

Dumnezeu spune…

… poţi totul prin Mine! Filipeni 4:13

Când tu spui…

… nu merit iertare…

Dumnezeu spune…

… te-am iertat! 1 Ioan 1:9; Romani 8:1

Când tu spui…

… mă tem…

Dumnezeu spune…

… nu te teme, căci Eu sunt cu tine, te voi întări şi te voi ajuta! Isaia 41:10

Când tu spui…

… sunt obosit…

Dumnezeu spune…

… veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi Eu vă voi da odihnă! Matei 11: 28-30

Când tu spui…

… nimeni nu mă iubeşte…

Dumnezeu spune…

… te iubesc! Ioan 3:16; Ioan 13:34

Când tu spui…

… nu ştiu cum să continui…

Dumnezeu spune…

… Eu îţi voi arăta calea! Psalmul 32:8

Când tu spui…

… ce cale are Dumnezeu pentru mine?

Dumnezeu spune…

… iubitul Meu Fiu: Isus Cristos! 1 Timotei 2:5; Fapte 4:12; Ioan 3:16

Şi… când vrei să ştii ce mai are Dumnezeu să-ţi spună…

… citeşte BIBLIA! 2 Timotei 3:15-17.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...