luni, 23 iunie 2008

Pune Cuvântul înainte de orice

Traducere din www.kcm.org
Prov. 4:7,8
Iată începutul înţelepciunii: dobândeşte înţelepciunea, şi cu tot ce ai, dobândeşte priceperea. Înalţă-o şi ea te va înălţa; ea va fi slava ta, dacă o vei îmbrăţişa.
Vreau să-ţi împărtăşesc singurul secret care te va ajuta să înaintezi în lumea aceasta. Este simplu: pune Cuvântul lui Dumnezeu pe primul loc în viaţa ta.
Poate vei spune: „Am mai auzit asta şi nu este un secret pentru mine.” Dar, când vei înţelege cu adevărat va fi o revelaţie pentru tine.
Vezi tu, Biblia nu este doar o culegere de texte, o carte cu poveşti, o carte de istorie. Este un îndreptar pentru viaţă. Este înţelepciunea Dumnezeului Atotputernic scrisă pentru ca tu să o poţi aplica în toate circumstanţele vieţii tale.
Dumnezeu spune că înţelepciunea este un lucru esenţial. Esenţial înseamnă primul ca importanţă. Asta înseamnă că cel mai important loc în viaţa ta, în activitatea ta ar trebui să fie ocupat de Cuvântul lui Dumnezeu. Ştiu din experientă ce impact poate avea în viaţa ta.
Acum 20 de ani am decis să citesc evangheliile şi cartea Fapte de trei ori în 30 de zile. Pentru acea vreme părea o sarcină imposibilă. Cu doi copii mici şi toată casa întoarsă după mutarea recentă, nu puteam vedea cum aş putea petrece atâta timp citind Cuvântul şi să mai şi fac tot ce trebuia făcut. Dar m-am hotărât să pun orice altceva la o parte şi să fac tot ce pot.
Destul de surprinzător, la sfârşitul celei de-a doua zi înfăptuisem tot ce-mi propusesem şi chiar mai mult. Şi până la sfârşitul celor 30 de zile, nu numai că am citit evangheliile şi cartea faptelor de trei ori, ci mi-am terminat şi casa, am avut grijă de copii şi am renovat şi câteva piese de mobilier. Am fost uimit.
Ai fi uimit să vezi ce se întâmplă în viaţa ta dacă ai face din Cuvântul lui Dumnezeu prioritatea numărul unu. Dar, lasă-mă să-ţi spun să nu încerci să laşi asta pe când vei avea timp. Satan va avea grijă să te ţină ocupat ca să nu mai apuci să o faci.
Fă cum am făcut eu: dă alte lucruri la o parte. Investeşte-ţi timpul în studiul Cuvântului lui Dumnezeu şi vei fi răsplătit în toate capitolele vieţii tale.
De studiat. Prov. 3:1-9

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...